Tuesday 19 April 2011

A.L.O.N.E.

KESUSAHAN...
KESEPIAN...
KESUNYIAN...
KERINDUAN...
lengkap...
kesusahan...
rse susah duk berjauhan ngan kawan2...
asrama x de blik kosong...terpaksa la aku duk berjauhan ngan kwan2 aku...
susah wei...pape info aku lambat dapat...
nak2 plak time exam cam gni...nk share nota ngan kwan2 susah...
cian kat aku...
kesepian...
rse sepi ble duk sorang2...
roomate de...tp junior...
cos kitorang pom berbeza...
just cam kakak ngan adik je la sbb die muda 2 taun dari aku...
nk bincang sal study x leh...
study pom sorang2...
bowing...
kesunyian...
mmmm....
sunyi....
sepi.....
mtk2 aku dpt la jwab exam esok ngan lancar....
kerinduan.....
rindu yang amat sangat....
MOHD. FAKHRULLAH...
ibu sayang kamu...
abu rindu kamu...
sedeh....
terpaksa berjauhan dengan kamu...
x dapat lihat kamu membesar...
maafkan ibu...

No comments:

Post a Comment